Tuesday, May 13, 2014

Primarul Sectorului 3, Robert Negoita, amenintat cu moartea de Sebastian Ghita


 Robert Negoiţă l-a reclamat la PIICJ pe Sebastian Ghiţă, pentru ameninţări cu moartea: Mi-a spus: "Te termin. Mori de mâna mea, nu o să te las"

"Aici am o plângere penală împotriva numitului Sebastian Ghiță, deputat, care acum o săptămână m-a sunat şi m-a ameninţat la telefon într-un mod josnic şi ruşinos. M-a ameninţat inclusiv cu moartea, adică o chestiune, în opinia mea, foarte gravă şi, din această perspectivă, cred că este de datoria mea să dăm un semnal în această ţară că cu astfel de securisme şi cu astfel de comportament mergem mai departe. Este mare păcat că un deputat în România, în Europa, ameninţă cu moartea un primar de sector", a declarat Negoiţă.

Edilul Sectorului 3 a mai arătat că justiţia trebuie să lămurească acest caz şi că are încredere în anchetatori.

Întrebat cum au sunat ameninţările, în special cele cu moartea, Negoiţă a răspuns: "Mi-a spus: 'Te termin. Ai intrat pe mâna mea, o să te termin. Mori de mâna mea, nu o să te las'. Astea sunt cuvintele pe care mi le-a spus".

Sursa: Mediafax


PS : Cred ca toate relele se trag din dosarul de la DNA in care cei doi sunt coinculpati, cineva a vorbit mai mult decat trebuie ...

Viorel Hrebenciuc, Robert Negoiță și Sebastian Ghiță, cercetați de DNA pentru spălare de bani

Viorel Hrebenciuc, liderul PSD Bacău, Robert Negoiță și Sebastian Ghiță sunt cercetați de DNA în dosarul în care directorul InterAgro, Ioan Niculae, a fost trimis în judecată pentru finanțarea partidelor politice.

Procurorii DNA arată că în rechizitoriu a fost constituit un nou dosar, în care Gheorghe Teodorescu, Viorel Hrebenciuc, Robert Negoiță, Sebastian Ghiță și Emilian Dinescu vor fi cercetați pentru infracțiunile de folosire a influenței sau a autorității politice, fals în înscrisuri și spălare de bani.

Directorul InterAgro, Ioan Niculae, liderul PSD Brăila Gheorghe Bunea și Gheorghe Teodorescu de la Insomar au fost trimiși miercuri în judecată de DNA. De asemenea omul de afaceri Ioan Niculae este cercetat în alt dosar. Împreună cu angajații APIA sun acuzați și pentru fraudare cu fonduri europene.  Dosarul este desprins tot din cel privind sponsorizarea campaniei electorale a lui Mircea Geoană din 2009. (B1TV)

No comments :